Event organiseren

Bij Edel Events kun jij zelf een event organiseren, we kunnen dit samen doen of je laat de organisatie geheel aan ons over. Een ding staat vast, we helpen je met alles.

Event organiseren

Een vergadering, een creatief seminar, een spetterend bedrijfsfeest of een maatschappelijk event? Alles kan.

Event organiseren

Bekijk de mogelijkheden op de site. Bellen en langskomen kan natuurlijk ook. Er is volop inspiratie aanwezig in dit monumentale pand.

Samen Organiseren

Wil je iets organiseren en zoek je een creatief team dat samen met jou je evenement tot een onvergetelijke gebeurtenis maakt?

Wij delen graag onze creatieve kennis en expertise met je om zo tot het best passende concept te komen. Benieuwd naar een samenwerking?

Laten organiseren

Wil je iets organiseren maar heb je geen idee waar je moet beginnen en heb je bovendien weinig tijd voor de begeleiding?

Wij kunnen het hele traject voor je leiden, van creatie tot planning, budgettering en het regelen van alle faciliteiten. Wij geloven dat een nauwe samenwerking leidt tot een onvergetelijk resultaat.

Zelf Organiseren

Wil je iets organiseren en heb je een uitgedacht plan maar zoek je een adembenemende locatie, extra creativiteit en de beste faciliteiten?

Wij hebben veel in huis en kunnen de rest regelen. Het Sieraad biedt allerlei creatieve mogelijkheden en tot onze faciliteiten behoren o.a. catering, technische ondersteuning en stylingadvies.

Neem contact op

Offerte op maat aanvragen of een rondleiding?
Bel of mail Jori Guppertz.

PDF downloads

Een handig overzicht van alles wat Edel Events doet en wat we voor jou kunnen betekenen.

Faciliteiten EDEL Events

Eten en drinken is één van de pijlers van je evenement. Daarom hebben we onze eigen catering in huis: Catering Edel Spijs. Samen met jou ontwikkelen wij een food- en drankaanbod waarin de sfeer en stijl van het evenement wordt doorvertaald. Als het concept hierom vraagt, gaan wij een aanvullende samenwerking aan met andere cateraars. Het is ook mogelijk om Catering Edel Spijs los in te zetten, als aanvulling op een bestaand evenement.

Bij elk evenement is het belangrijk dat de bezoekers onbezorgd kunnen genieten. Daarom kan een veiligheidsplan een waardevolle toevoeging zijn. Edel Events heeft een vaste samenwerking met een officieel geregistreerd en erkend beveiligingsbedrijf. Van gastheerschap tot streng toezicht, we kunnen voorzien in elke vraag.

De zalen in Het Sieraad beschikken standaard over een basispakket aan audiovisuele middelen. Mocht dit voor jouw evenement niet voldoende zijn -omdat je bijvoorbeeld een waanzinnige lichtshow in gedachte hebt- dan schakelen we onze vaste audiovisuele partners in. Zij zijn gewend op alle niveaus te produceren en ze kunnen direct vanaf het begin meedenken.

Styling en inrichting is heel bepalend voor de sfeer van een evenement. We geven graag advies over de creatieve doorvertaling van een thema of stijl en werken samen met diverse verhuurbedrijven om dit te realiseren. En zoek je iets wat nog niet bestaat? Het is altijd mogelijk om onze decorbouwers aan het werk te zetten. Zo wordt geen één inrichting hetzelfde en zorgen we dat de styling van elk evenement tot in de kleinste details verzorgd is.

Na je event is het altijd leuk om achteraf nog eens opnieuw het gevoel terug te krijgen van die ene dag. Met een video en/of foto registratie van het evenement, de feestelijke opening of fantastische bijeenkomst kan je altijd terugkijken op die unieke gebeurtenis. Een blijvende herinnering!
Edel Events biedt de mogelijkheid om je event te laten registreren.

Vanaf de ring A10 afslag S106 richting Surinameplein. Op Surinameplein links aanhouden naar Hoofdweg. Op de Hoofdweg bij de stoplichten rechts afslaan naar Postjesweg. Doorrijden tot aan de brug, aan uw rechterhand ziet u Het Sieraad.

Parkeren
Parkeren kan rondom het gebouw en op de kades van de Kostverloren vaart en kost 2,40 euro p.u. De dichtstbijzijnde parkeergarage zit op 800 m van Het Sieraad:

Parkeergarage De Hallen
Bellamyplein
1053 WC Amsterdam

Parkeren kost 3 euro per uur, een dagkaart kost 27 euro. Betalen kan met pin. Voor informatie over parkeren en parkeergarages in Amsterdam: www.parkerenindestad.nl

Vraagt jouw event om een speciale aanpak qua vervoer en/of parkeren dan denken we uiteraard graag met je mee voor de mogelijkheden.

Terug naar boven